آیا با برند الکتروموتور چینی آشنایی دارید؟ موتور های الکتریکی یا الکتروموتور، گونه‌ای ماشین الکتریکی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. اغلب موتور های الکتریکی از طریق اثر متقابل بین میدان مغناطیسی و جریان الکتریکی در داخل یک سیم‌پیچ برای تولید نیرو به شکل گشتاور و اعمال آن به شفت موتور عمل می‌کنند. موتور های الکتریکی را می‌توان توسط منابع برق جریان مستقیم (DC) مانند باتری‌ ها یا یکسوکننده‌ ها یا از طریق منابع برق جریان متناوب (AC) مانند شبکه‌برق، اینورتر ها یا ژنراتور های الکتریکی به حرکت درآورد. ژنراتور الکتریکی از نظر مکانیکی با موتور الکتریکی یکسان است، اما جریان قدرت در آن معکوس است، یعنی انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

از موتور های الکتریکی در فن‌ ها، پمپ‌ ها، کمپرسور ها، ابزار های خانگی، لوازم خانگی، خودرو های برقی، تجهیزات تهویه مطبوع، ابزار های برقی و ربات ‌های صنعتی استفاده می‌گردد. تقاضای موتور های بازده بالا به دلیل عوامل مختلفی در حال افزایش است، این عوامل شامل : عمر طولانی، نیاز به نگهداری کم، مصرف انرژی پایین و تحمل زیاد ولتاژ های نوسانی، افزایش قیمت برق و استاندارد های سختگیرانه مصرف برق می‌باشد. تولید کنندگان مختلفی در سراسر دنیا، الکتروموتور می سازند. یکی از این کشور های تولید کننده الکتروموتور، چین است.

چین یکی از کشور های توانمند در زمینه تولید است که تولید الکتروموتور نیز از این امر مستثنی نیست و شرکت های بسیار خوبی در این زمینه فعالیت می کنند. یک الکتروموتور چینی با کیفیت را با قیمتی مناسب تر می توان، تهیه کرد از جهت اینکه قیمتی مناسب نسبت به نمونه مشابه اروپایی دارد یکی از برند های پر مصرف الکتروموتور در ایران است. نمایندگی الکتروموتور چینی در ایران نیز وجود دارد. الکتروموتور تک فاز چینی و الکتروموتور سه فاز چینی در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد و امروزه کارخانجات معتبری برای ساخت الکتروموتور چينی در چين وجود دارد.

صنعت موتور الکتریکی چین به مدت ۶۰ سال است که، توسعه یافته است. اکثر تولید کنندگان موتور های کم قدرت و کوچک تولید می کنند. تولید کنندگان موتور کوچک بیشتر در استان ژجیانگ، استان فوجیان و استان گوانگدونگ قرار دارند. فقط تعداد کمی از تولیدکنندگان موتور، موتور هایی با قدرت بالا و بزرگ تولید می کنند، به عنوان مثال Wannan Motor.

موتور های پرقدرت و بزرگ اغلب در کارخانه های متحرک و غیره استفاده می شوند. در آخرین مورد، موتور های بزرگ ABB و زیمنس سهم بزرگی از بازار را در چین به خود اختصاص دادند. با این حال، ABB و موتور زیمنس اغلب قیمت فروش بسیار بالایی دارند، به طوری که برخی از کارخانه ها توانایی خرید آن را ندارند. آنها به جای موتور های ABB به موتور های بزرگ داخلی احتیاج دارند.

در حال حاضر، این کارخانه ها می توانند از تولید کنندگان موتور داخلی که می توانند چنین موتورهایی با اندازه بزرگ تولید کنند، خرید کنند. برند های داخلی موتور چیست؟ مانند : کارخانه موتور Haerbing، کارخانه موتور Dongfang شانگهای، شرکت موتور Dongguan Huaqiang Sanyo، موتور ژجیانگ ولونگ، کارخانه موتور Xiangtan، موتور Dayang، Johnson Electric ، Jiangte Motor ، Lianyi Motor ، King Long Motor ، Huali Motor و غیره. برخی از تولید کنندگان بزرگتر و دارای مارک‌ بهتر موتور از قدرت و فناوری نسبتاً بالایی برخوردار هستند و می توانند کیفیت موتور را تضمین کنند. البته برخی در مقایسه با فناوری یا کیفیت خارجی دارای نقص های بسیاری هستند.

از کدام برند الکتروموتور چینی خرید کنیم؟

برند الکتروموتور چینی گوانگلو / Guanglu

ابتدا یکی از برندهای الکتروموتور چینی بسیار ویژه که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد را به شما معرفی خواهیم کرد. الکتروموتر Guanglu  در بین سایر رقبای خود، جایگاه ویژه ای دارد. تمام افرادی که با الکتروموتور ها سر و کار دارند، همیشه به دنبال پیدا کردن این برند هستند. Guanglu، الکتروموتور های سه فاز و تک فاز تولید می کند.

و همچنین یکی دیگر از محصولات تولیدی این برند، الکتروموتور ترمزدار گوانگلو است.

شرکت گوانگلو یک مجموعه تولیدی چینی واقع در پارک صنعتی شانشی ( Shanshi ) در شهر تایژو ( Taizhou )، با مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع و مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات تولیدی، یکی از برندهای معروف و معتبر تولید کننده‌ی الکتروموتور در جهان می‌باشد. این شرکت متخصص تولید انواع الکتروموتورهای چدنی در سایزها و تیپ‌های مختلف می‌باشد و شرکت همکار با موسسه بازرسی و آزمایش شانگهای است.

این برند الکتروموتور چینی در  سال ۱۹۸۲ میلادی بنیان گذاری شد و یکی از اعضاء مهم شرکت‌های کلیدی در وین لینگ شناخته می‌شود. علاوه بر این، این شرکت، دارای کارکنانی متخصص، سیستم‌های فنی و علمی قوی، خط تولید به روز، تسهیلات تولیدی برتر همراه با طراحی و کیفیت فوق العاده است که توجه بسیاری را جلب کرده و سهم عمده‌ای از بازار جهانی را در اختیار دارد.

الکتروموتور چینی گوانگلو در رنج توانی بسیار گسترده ایی و از کوچکترین سایز (۰.۷۵ KW) تا سایز های بسیار بزرگ (۳۱۵ KW)  که دارای بدنه چدنی بوده و استحکام بالایی دارند و بیشتر برای کاربری های سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی و تولید می گردد.

همچنین الکتروموتور چینی گوانگلو را می توان در دور های متفاوتی از ۷۰۰ دور تا ۳۰۰۰ دور به صورت پایه دار یا فلنچ خریداری نمود.

گوانگلو با داشتن مشخصاتی از قبیل راندمان بالا، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب می تواند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد

کلیه الکتروموتور هایی که توسط شرکت ارسم گوانگلو Guanglu به مرحله تولید می رسند از استاندارد بین المللی IEC پیروی کرده و در بالا ترین سطح کیفی خود قرار دارند.

استاندارد ISO 9001:2000 یک گواهینامه کیفیت بین المللی است که متشکل از گواهی های CCC ،CECP  و CE بوده و کلیه محصولات شرکت Guanglu به وسیله این استاندارد به تایید رسیده اند.

شرکت چینی ارسم گوانگلو Guanglu الکتروموتور هایی در کلاس IE2 می سازد که دارای موتور های استاندارد GOST،YX3 که میزان بهره وری بالایی دارند،بوده و آلومینیوم، از بدنه یا پوسته موتور به طور کامل حذف شده است.

موتورهای الکتریکی ساخته شده از انواع مختلفی مثل موتور ترمز،موتور سرعت، موتور لرزاننده، موتور تک فاز و … می باشند. الکتروموتورهایی که توسط شرکت گوانگلو ساخته می شوند، در سراسر جهان مثل قاره اروپا، بخش خاورمیانه و کشورهای همسایه در آسیای شرقی عرضه می شوند و نظرات مشتریان دریافت شده و از آنها در تجربیات بعدی استفاده می شود. این شرکت، همواره محصولات خود را ارتقا می دهد.

اگر می خواهید الکتروموتور تهیه کنید، توصیه می کنیم گوانگلو را به عنوان اولین انتخاب خود مد نظر داشته باشید و مطمئن باشید که با خرید این محصول، هیچوقت پشیمان نخواهید شد.

شرکت کارخانه ماشین الکتریکی هاربین

کارخانه ماشین الکتریکی هاربین (Ltd. کارخانه ماشین الکتریکی هاربین) در ژوئن ۱۹۵۱ تاسیس شد و در اکتبر ۱۹۹۴ تحت اصلاحیه سهامداری قرار گرفت. یک شرکت اصلی برای تولید تجهیزات برقی بزرگ و متوسط ​​در کشور چین. محصولات اصلی آنها، توربین های آب، ژنراتور های توربین آب، ژنراتور های توربین بخار، ژنراتور های باد، تجهیزات کنترل نیروگاه و یاتاقان های کشویی هستند.

مساحت این شرکت ۷۲۰،۰۰۰ متر مربع و مساحت ساختمان آن ۳۳۰،۰۰۰ متر مربع است. بیش از ۳۸۰۰ مجموعه از انواع مختلف تجهیزات، از جمله بیش از ۱۸۰۰ مجموعه تجهیزات اصلی، و بیش از ۳۰۰ مجموعه تجهیزات خوب، بزرگ ، نادر و سنگین وجود دارد. علاوه بر این، همچنین دارای پایگاه پردازش در مقیاس بزرگ برق آبی Huludao ، پایگاه پردازش انرژی هسته ای Qinhuangdao ، پایگاه توسعه نیروی باد Zhenjiang و پایگاه توسعه نیروگاه های متوسط ​​و کوچک Kunming است.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

ظرفیت تولید واحد های تولید کننده هیدرولیک شرکت به ۱۰،۰۰۰ مگاوات در سال و حداکثر ظرفیت تک واحدی به ۸۰۰ مگاوات در سال، می رسد. ظرفیت تولید ژنراتور های توربین بخار ۳۰۰۰۰ مگاوات در سال است، حداکثر ظرفیت تک واحدی به ۱۰۰۰ مگاوات می رسد و همچنین، این ظرفیت را دارد که واحد های هیدروژنراتور تک واحدی ۱۰۰۰ مگاواتی و ۱۲۰۰ مگاواتی تولید کند. قابلیت تولید کننده های انرژی هسته ای.

واحد های برق آبی مقیاس بزرگ ساخته شده توسط این شرکت حدود ۱/۲ از کل ظرفیت نصب شده واحد های برق آبی مقیاس بزرگ تولید داخل را تشکیل می دهند و مولد های توربین بخار حدود ۱/۳ از کل ظرفیت نصب شده بزرگ تولید داخل را در مقیاس واحد های حرارتی تشکیل می دهند. محصولات این شرکت، در سراسر کشور پخش شده و به ۳۴ کشور از جمله ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، هند ، برزیل و روسیه صادر می شود.

این شرکت با بیش از ۳۰ شرکت در ۱۲ کشور از جمله GE در ایالات متحده، آلستوم در فرانسه، ABB در سوئیس، زیمنس در آلمان و هیتاچی در ژاپن همکاری و پروژه ایجاد کرده است.

در طول شصت سال گذشته، این شرکت به ترکیب توسعه مستقل و فناوری وارداتی پایبند بوده است، “اولین” های بی شماری را در تاریخ تولید تجهیزات تولید برق کشور چین ایجاد کرده و کمک های برجسته ای به توسعه صنعت برق کشور چین، کرده است.

کارخانه ماشین آلات الکتریکی شانگهای دونگ فانگ

در دسامبر ۱۹۴۹ تاسیس شد. از دهه ۱۹۵۰، این شرکت به عنوان یک شرکت اصلی در تولید ژنراتور های توربین بخار و موتور های بزرگ و متوسط ​​AC و DC تبدیل شده است. امروزه موتور های بزرگ و متوسط ​​AC و DC یک سوم صنعت ملی موتور را تشکیل می دهند.چه مقیاس تولید و بهره برداری، و چه سهم بازار و منافع اقتصادی جامع باشد، در بین بهترین ها در صنعت کشور قرار دارد. محصولات به ۳۸ کشور و منطقه در جهان صادر می شود. این شرکت یک استراتژی بین المللی را اجرا می کند، بازار های جدیدی را باز می کند و اصرار به توسعه محصولات جدید دارد.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

این موتور با موفقیت موتور های متحرک، موتور های کمکی نیروگاه ها، موتور های ضد انفجار، موتور های هسته ای، موتور های ایمنی بیشتر و ژنراتور های بادی، موتور های فرکانس متغیر AC و موتور های خنک کننده خارجی را تولید کرده است. سایر سری جدید موتور ها، ضمن تثبیت زمینه های سنتی، گسترش مناطق جدید بازار، افزایش سریع بازار بین المللی، فراهم آوردن فضای گسترده ای برای توسعه شرکت و تبدیل شدن به یک بین المللی ، محصولات کم مصرف و سازگار با محیط زیست را به بازار معرفی می کنند.

شرکت Dongguan Huaqiang Sanyo Motor

شرکت Dongguan Huaqiang Sanyo Motor در Hongye North Road 13، منطقه صنعتی Hongye، شهر Tangxia، شهر Dongguan، استان گوانگدونگ واقع شده است. مساحت آن ۷۰۰۰۰ متر مربع است و ۷۰۰۰ کارمند دارد. این شرکت در ۲۳ دسامبر ۱۹۹۵ به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک تاسیس شده توسط شرکت صنعتی شنژن Huaqiang چین، شرکت آموزشی ویبولیتین، شرکت ژاپنی Sanyo الکتریک، با مسئولیت محدود تاسیس شد.

برند الکتروموتور چینی دایانگ موتور

دایانگ موتور یکی از شرکت های پیشرو در صنعت موتور کوچک کشور چین و یک تامین کننده پیشرو در مقیاس بزرگ محصولات مشابه موتور در جهان است. Dayang Motor به طور گسترده ای در لوازم خانگی، اتومبیل، موتور سیکلت، لوکوموتیو برقی، ماشین آلات تولید نان، کنترل اتوماتیک و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات شامل موتور های ناهمزمان خازن تک فاز، موتور DC، موتور سری تک فاز، عملکرد خازن روتور خارجی تک فاز می باشند.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

بیش از ۵۰۰ نوع در شش سری از جمله موتور های ناهمزمان وجود دارد. تجارت اصلی Zhongshan Dayang Electric Co. ، Ltd، تحقیق و توسعه، تولید و فروش موتور های میکرو است. محصولات اصلی شامل موتور های فن دار (مانند موتور های تهویه هوا)، موتور های شستشو (مانند موتور خشک کن لباس، موتور سری ماشین لباسشویی)، موتور های اینورتر سه فاز، موتور های بدون برس، موتور وسایل نقلیه جدید الکتریکی و سیستم های محرک، و انواع دیگر موتور درب گاراژ، موتور پمپ آب، موتور چرخ خیاطی، موتور میکسر و‌ غیره است.

برند الکتروموتور چینی Zhejiang Wolong Motor

این شرکت، در تولید انواع موتور های صنعتی و اتوماسیون آنها، موتور های میکرو، موتور های خانگی، باتری های برقی، دوچرخه های برقی، ترانسفورماتور های کششی ویژه و مجموعه های کامل الکتریکی از سری ۴۰ و بیش از ۳۰۰۰ نوع تخصص دارد.

محصولات پیشرو داخلی هستند با بیش از ۲۰٪ سهم بازار، این محصول به عنوان “مارک معروف چین” رتبه بندی شده است و صلاحیت محصول بدون بازرسی ملی را کسب کرده است. علامت تجاری Wolong توسط صنعت و تجارت به عنوان یک علامت تجاری معروف در چین شناخته شده است. قدرت جامع این شرکت برای سال های متوالی در صنعت تولید موتور چین رتبه اول را کسب کرده است.

کارخانه ماشین آلات برق Xiangtan تولید کننده الکتروموتورهای چینی

شرکت ماشین سازی الکتریکی Xiangtan، یک شرکت سهامی خاص است که در دسامبر سال ۱۹۹۹ توسط شرکت گروه ماشین آلات الکتریکی Xiangtan و شش سهامدار دیگر تأسیس شده است. طبق اطلاعات مربوطه، کل سرمایه سهام این شرکت ۲۳۵ میلیون سهم است که گروه Xiangdian 93،۰۶۹،۵۲۵ سهم از آن را در اختیار دارد که ۳۹٫۶٪ از کل سرمایه سهام را به خود اختصاص داده است.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

در تاریخ ۱۸ ژوئیه ۲۰۰۲، سهام Xiangdian A به طور عمومی در بورس اوراق بهادار شانگهای با شماره کد ۶۰۰۴۱۶ منتشر شد. بخش موتور : این یک نهاد تجاری مستقل است که با توجه به توابع اصلی تولید محصول اصلی خود توسط شرکت Xiangdian سازمان یافته است. بخش تجارت، بیشتر بر روی توسعه و تولید موتور های بزرگ و متوسط ​​AC و DC تمرکز دارد. تولید داخلی، تأمین، فروش، پشتیبانی فنی، پرسنل، امور مالی و مواد کامل است.

برند الکتروموتور چینی Johnson Electric Dechang

این برند الکتروموتور چینی یک شرکت چند ملیتی بزرگ است که دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ قرار دارد. این شرکت در طراحی، تحقیق و توسعه و تولید ریزموتور ها و سیستم های موتور یکپارچه، از موقعیت رهبری جهانی برخوردار است. محصولات میکرو موتور Dechang به طور گسترده ای در محصولات مصرفی و تجاری از جمله قطعات خودرو، لوازم خانگی، ابزار برقی، تجهیزات تجاری و محصولات مراقبت شخصی، محصولات چند رسانه ای و صوتی تصویری و غیره استفاده می شود.

دكانگ الكتريك در سال ۱۹۵۹ تأسيس شد و در سال ۱۹۸۴ در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ پذيرفته شد. سهام اين شرکت، سهام شاخص Hang Seng است و محصولات آن به بيش از ۳۰ كشور و منطقه در جهان صادر مي شود. Dechang Electric دارای کارخانه های تولید در چین، ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده، مکزیک و آرژانتین و تحقیق و توسعه و فروش در هنگ کنگ، تایوان، چین، ژاپن، سنگاپور، آلمان، انگلستان، ایالات متحده، ایتالیا، برزیل و مکان های دیگر، مراکز بازاریابی و پشتیبانی فنی، با استخدام بیش از ۳۰،۰۰۰ کارمند در سراسر جهان، می باشد.

شرکت Lianyi موتور برند الکتروموتور چینی

این برند الکتروموتور چینی دارای یک مرکز فن آوری موتور در سطح ملی، یک مرکز تحقیق و توسعه با فناوری پیشرفته ژجیانگ است و به طور متوالی افتخارات زیادی مانند Zhejiang Excellent Enterprise for Innovation Technology ، Zhejiang Green Enterprise و Zhejiang Patent Demonstration Enterprise را کسب کرده است. این یک شرکت دارای اعتبار “AAA” از بانک های استانی چین، بانک کشاورزی و بانک صنعتی و بازرگانی چین است.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

مدیر کل Xu Xiaohua دکترای مدیریت، مهندس ارشد، اقتصاددان ارشد و کارمند ارشد سیاسی است. او یک بار به عنوان پنج خانواده خوب متمدن ملی، استاد مدیریت استان ژجیانگ و ده جوان برجسته استان ژجیانگ رتبه بندی شد. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۴٫۳ میلیون واحد با بیش از ۳۰۰ مشخصات و بیش از ۳۰۰۰ نوع در چهار دسته شامل موتور، گیربکس، محصولات الکترونیکی و محصولات الکتریکی را تشکیل داده است. این محصولات به طور گسترده ای در اتومبیل، تجهیزات مراقبت های بهداشتی، لوازم خانگی، تجهیزات حفاظت از محیط زیست و سایر سیستم های قدرت اتوماسیون صنعتی و تجهیزات اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

برند الکتروموتور چینی Jinlong Electric

بر اساس درک عمیق از روند توسعه صنعت و فن آوری پیشرفته ساخت و تجربه جمع آوری شده در طول سال ها، برند الکتروموتور چینی Jinlong Electric Co. ، Ltd، با تکیه بر طراحی محصولاتی قوی، توسعه قالب و قابلیت انعطاف پذیری برای مشتریان اصلی در خانه و خارج از کشور با انواع مختلف و متفاوت محصولات میکرو موتور مدولار و ترکیبی، فعالیت می کند. مزیت فنی این شرکت در حقوق مالکیت معنوی و سیستم نوآوری سریع محصولات جدید آن است. این شرکت، گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست ISO14001، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001: 2000 و گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی GB / T28001-2001 را به طور متوالی کسب کرده است.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

این برند الکتروموتور چینی گروهی از استعداد های برجسته تحقیق و توسعه فنی را جمع آوری کرده است و در حال حاضر پرسنل فنی ۹٫۵۲٪ از کل کارمندان را تشکیل می دهند. پس از سال ها انباشت فنی و عدم‌ توسعه مستقل، این شرکت با موفقیت تعدادی از فن آوری های تولید میکرو و ویژه موتور را تولید کرده و برای ثبت اختراع اقدام کرده، تا انحصار فناوری شرکت های ژاپنی و کره ای را در زمینه موتور های فوق العاده کوچک و خاص بشکند. موتور کوچک برای تلفن های همراه ساخته شده توسط این شرکت به عنوان یک ابتکار داخلی توسط وزارت صنعت اطلاعات ارزیابی شده است، و در سطح محصولات بین المللی مشابه، قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۰، این سری از محصولات توسط کمیسیون ملی اقتصاد و تجارت به عنوان “محصول جدید ملی” ارزیابی شد.

در همان زمان، توسط وزارت صنعت اطلاعات در “تحقیق علمی صنعت اطلاعات (محصولات عمرانی) طرح ۲۰۰۰” ذکر شده است. در سال ۲۰۰۱، پروژه صنعتی سازی با پیشرفته کمیسیون برنامه ریزی دولت به این شرکت اعطا شد. در سال ۲۰۰۱، این شرکت وارد ۱۰۰ شرکت برتر تولید قطعات الکترونیکی چین شد. کمیته حزب شهرداری ونژو و دولت شهرداری عنوان افتخاریی را به شرکت واگذار کردند.

در سال ۲۰۰۲، این شرکت برنده برنامه مشعل وزارت علوم و فناوری و صندوق توسعه بنیادی الکترونیک ملی شد. در سال ۲۰۰۸، این شرکت به عنوان یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته رتبه بندی شد. تا پایان سال ۲۰۰۸، این شرکت ۲۲ حق ثبت اختراع دارد (۱۳ حق ثبت اختراع به دست آمده و ۹ حق ثبت اختراع در حال بررسی است).

برند الکتروموتور چینی Huali Electric Shandong Group Co. Ltd

آخرین برند الکتروموتور چینی یک گروه بزرگ شرکت ملی است که کار اصلی آن تحقیق، توسعه و ساخت موتور های الکتریکی است. این یکی از ۵۰۰ بزرگترین تولیدکننده لوازم الکتریکی و تجهیزات چین است. این شرکت در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد و دارای ۲۰۰۰ کارمند، ۳۵۰ میلیون یوان دارایی ثابت است و مساحت ۱۵۶۰۰۰ متر مربع است. این گروه کارخانه موتور Rongcheng را به عنوان بدنه اصلی در اختیار دارند و دارای ۸ شرکت از جمله کارخانه موتور ویژه، کارخانه سیم آهن ربا و ریخته گری هستند.

10 برند الکتروموتور چینی معروف که باید بشناسید!

این شرکت یک شعبه مونتاژ موتور با میدان نفتی داکینگ و میدان نفتی شنگلی ایجاد کرده و یک مرکز تحقیق و توسعه موتور در سطح استان دارد. این محصولات شامل موتور های ناهمزمان سه فاز دریایی و مدنی سری Y، کنترل سرعت، موتور های ضد انفجار و ژنراتور های مختلف است. موتور های سری N و سری ۱L دارای راندمان بالا دارای ۱۷ سری و ۱۵۰۰ نوع هستند. این شرکت سیستم های مدیریت ISO9001 و ISO14001 را گذرانده و گواهینامه هایی نیز دارد. ظرفیت تولید سالانه این گروه ۱٫۵ میلیون واحد، ۱۸ میلیون کیلووات است و مقیاس و مزایای اقتصادی جامع آن از سال های دور در صنعت خودرو ملی، جز بهترین ها بوده است.

منابع: sogears، wikipedia